РОЗВИТОК ОСВІТИ НА ЗЕМЛЯХ ПІВДЕННОЇ БЕССАРАБІЇ ПІД ВЛАДОЮ РУМУНІЇ (1918-1940 рр.)

  Ганна Вєтрова (Ізмаїл, Україна) |    Download article

В сучасній вітчизняній історіографії регіональний фактор є одним із тих, що визначає розвиток історичної науки, адже кожен регіон є носієм низки специфічних особливостей в економічному, політичному та культурному житті. Історія Південної Бессарабії, розташованої на півдні Одеської області у пониззі межиріччя Дністра та Дунаю, потребує особливої уваги дослідників, адже досі має низку «білих плям» в своєму історичному поступі. Дослідженням становища регіону у складі Румунії займаються сучасні українські та молдавські науковці [5, 8, 9], однак, деякі аспекти цієї проблематики потребують подальшого висвітлення. Входження краю до складу Румунського королівства позначилося на всіх сферах життя населення, зокрема, справило потужний вплив на стан освіти. Розвиток кожного народу пов’язаний з відповідною державною політикою в освітній сфері, отже, у статті зроблено спробу проаналізувати її трансформацію в Південній Бессарабії під владою Румунії