Освіта в сучасному світі є пріоритетною сферою, від якої залежить розвиток людини, здатної самостійно і свідомо будувати своє життя в дусі загальнолюдських цінностей, з урахуванням традицій свого народу [3, с. 10]. Отримання освіти дітьми з особливими потребами у системі інклюзивної освіти є однією з основних і невід'ємних умов їх успішної соціалізації, забезпечення їх повноцінної участі в житті суспільства, ефективної самореалізації в різних видах професійної і соціальної діяльності. У зв'язку з цим, забезпечення реалізації права дітей з особливими потребами на освіту розглядається як одне з найважливіших завдань державної політики не тільки в галузі освіти, а й в області демографічного та соціально-економічного розвитку України.
ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Тетяна Дудченко (Ізмаїл, Україна) | Download article