Сучасне життя розвивається бурхливими темпами, тому відбулися вагомі зміни у системі освіти. Викладач, навіть найталановитіший, уже не може бути єдиним джерелом інформації. Традиційна технологія навчання, є насамперед авторитарною педагогікою вимог; навчання дуже слабо пов’язане із внутрішнім життям студента, з його різноманітними запитами і потребами, відсутні умови для прояву індивідуальних здібностей, творчих проявів особистості, віддається перевага репродуктивної діяльності над пошуковою, що не відповідає вимогам часу. Як бачимо, настала необхідність переходу від «передачі знань» до «навчання вчитися», «навчати жити». Сучасному студентові не так треба подати тему, як навчити осмислювати її, а він вже потім шукатиме інформацію, яка допоможе розв’язати проблему. Отож повернути студентам інтерес до математики, зробити навчання цікавим, посилити бажання вчитися, сприяти вирішенню поставлених перед освітою завдань має інноваційне навчання. Розглянемо можливість використання інноваційного навчання на практичних заняттях з математики в закладі вищої освіти [2].
ВИКОРИСТАННЯ ФОРМ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ірина Семигайло, Людмила Титаренко (Біла Церква, Україна) | Download article