СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: СУТНІСНА СКЛАДОВА ТА НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В УКРАЇНІ

  О.О. Петриченко (Кривий Ріг, Україна) |    Download article

SMM (Social Media Marketing) – це одна із головних частин побудови стратегії просування бізнесу, яка орієнтується на створення тривалих зв’язків із споживачами певної продукції або послуги. У сучасному світі саме через соціальні мережі можна вийти на зацікавлену цільову аудиторію. У зв’язку з тим, що військові дії в нашій країні тривають, уряди інших країн й бізнес у всьому світі шукає шляхи, як діяти в таких важких обставинах. Це період, коли стратегії маркетингових комунікацій компаній необхідно повністю переглянути. Кожна компанія повинна продемонструвати свої цінності і переконатися, що це враховують їх маркетингові стратегії. В умовах військових бойових дій актуальність даної тематики зростає, оскільки старі інструменти маркетингових комунікацій не завжди є дієвими.