На сьогодні на ринку стоїть проблема проектування спортивної форми, яка б відповідала як вимогам, які до неї висуваються (споживчим, техніко – економічним), так і ціновій категорії купівельної спроможності конкретних типів споживачів. Об’єктивні труднощі створення спортивного одягу зумовлені його потребою виконувати одночасно декілька функцій, забезпечення яких нерідко носить суперечливий, або навіть взаємовиключаючий характер. Незаповненість українського ринку спортивною формою українського виробництва робить дану розробку доцільною та актуальною, оскільки передбачає пошук шляхів інтенсифікації процесу виготовлення якісної форми. Головна ж мета спортивної форми – забезпечення досягнення спортивних результатів.
РОЗРОБКА СПОРТИВНОЇ ФОРМИ ДЛЯ БАСКЕТБОЛІСТІВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МЕТОДІВ ТИПОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ
Світлана Матвійчук (Мукачево, Україна) | Скачать статью