Служба управління персоналом традиційно є самостійним структурним підрозділом підприємства, який підлеглий або керівнику підприємства, або його заступнику з кадрової роботи. Документована інформація становить основу управління, його ефективність в значній мірі базується на виробництві та споживанні інформації. Якість інформації визначає якість управління. У сучасних умовах для підвищення ефективності управління необхідно приділяти достатню увагу вдосконаленню роботи з документами, оскільки всяке управлінське рішення завжди базується на інформації, на службовому документі. Організація роботи з документами впливає на якість роботи апарату управління, організацію і культуру праці управлінських працівників.
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ В УПРАВЛІННІ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ
Богдан Гамерський (Київ, Україна) | Скачать статью