КОНЦЕПТ «TOD» В РОМАНІ Б. КЕЛЛЕРМАНА «TOTENTANZ»

  Альона Колісник (Мелітополь, Україна) |    Скачать статью

Художній текст нерідко служить засобом репрезентації мовної особистості автора, створює цілісне уявлення про його сутність, відображаючи мовну картину світу. У цьому плані актуальним стає вивчення мовної особистості, що знаходить відображення в художньому тексті, оскільки «організуючим центром твору залишається творча особистість письменника - автора, естетично трансформуючого і варіїрующого засоби мови, що користується нею як найтоншим інструментом у вираженні своїх поглядів і оцінок». [4, с. 28] Актуальність проведеного дослідження обумовлена необхідністю проаналізувати засоби та особливості вербалізації концепту TOD в індивідуальній концептосфері Б. Келлермана на основі роману «Танець смерті», яка взагалі не піддавалася поки аналізу. Мета цієї роботи полягає у вивченні, виявленні та описі індивідуально-авторських характеристик концепту TOD у творчості Б. Келлермана і в систематизації засобів реалізації даного концепту.