РОЗВИТОК ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ В СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ

  Сенько Вікторія Вікторівна, (Дніпро, Україна) |    Скачать статью

В умовах посилення конкуренції на світовому ринку одним із визначальних чинників успішного функціонування суб’єктів господарювання є наявність компетенції керівництва у сфері ділового спілкування. Керівники підприємств, що діють на закордонних ринках, мають володіти не лише глибокими професійними знаннями та вміннями, а й сучасною технікою бізнес-комунікацій. Втім технікою ведення ділової бесіди володіють не всі люди, більш того, не всі керівники. Тоді як менеджери вищої ланки більшість свого робочого часу витрачають на спілкування: проведення нарад, засідань, бесід, дискусій, переговорів, звітів перед керівництвом тощо. Оскільки більшість проблем в керівництві компаніями так чи інакше пов’язані зі спілкуванням, організація бізнес-комунікації є предметом багатьох досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених.