В інформаційному суспільстві зростає потреба в безперервній освіті фахівця, в його навичках самоосвіти, готовності до поповнення знань впродовж усього професійного життя. Реалізація компетентнісної парадигми потребує нової філософії освіти – забезпечення розвитку особистості студента через включення його як суб’єкта навчання у процес оволодіння компетенціями. Відомо, що компетентність формується лише за умови активних дій студента, набуття ним індивідуального досвіду у процесі розв’язання навчально-професійних задач. Пошук шляхів удосконалення навчального процесу ініціює розроблення нових організаційних форм взаємодії викладача і студента. Зміни, що відбуваються в освіті, обумовлюють нові вимоги до організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх фахівців. Високий рівень умінь самостійної роботи студентів дозволить їм не лише опанувати достатній рівень теоретичних знань зі спеціальності, а й досягти кар’єрного зростання, постійно удосконалюючи свої навички. Отже, розвиток умінь самостійної пізнавальної діяльності студентів виступає важливою умовою підвищення ефективності навчального процесу.
АНАЛІЗ СТАНУ РОЗВИТКУ УМІНЬ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Анжеліка Литвиненко, Інна Учитель (Дніпро, Україна) | Скачать статью