Отримавши досвід спільного викладання англійської мови, хочеться ще раз привернути до нього увагу, з тим щоб цей досвід набув свого продовження та розвитку, якщо й не в команді з фахівцем-волонтером з Корпусу Миру (як це було минулого разу), то в якомусь іншому форматі. Адже саме наші студенти скористалися основними вигодами від співпраці двох викладачів, отримавши можливість спілкуватися з носієм англійської мови як на уроці, так і на щотижневих засіданнях клубу “English Club” , розширити свій світогляд в рамках міжкультурної комунікації та збагатити словниковий запас. До того ж спільне викладання англійської мови дало потужний імпульс багатьом студентам для їх подальшої зацікавленості в предметі. Моральний та психологічний аспекти цієї співпраці є також незабутніми та неоціненними. Тобто в нашому конкретному випадку як студенти, так і викладачі отримали велике задоволення і користь від командної роботи.
ДЕЯКІ АСПЕКТИ МЕТОДИКИ СПІЛЬНОГО ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Курочкіна В.С., Гладченко О.Р. (Суми, Україна) | Скачать статью