Торговельне обслуговування покупців є однією із найголовніших складових культури торгівлі, воно спрямоване на задоволення потреб споживачів у процесі придбання товару чи послуги. З кожним днем споживачі стають вимогливішими та більш обізнаними, тому підприємцям постійно потрібно удосконалювати не тільки якість продукції, а й обслуговування, яке в умовах ринкових відносин стає важливим об’єктом контролю й економічного аналізу для підприємств торгівлі. Одним із основних показників, які характеризують процес обслуговування покупців, є рівень якості обслуговування. Від даного показника залежить й розмір прибутку та ефективність торговельної діяльності підприємства.
ОЦІНКА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОКУПЦІВ У МАГАЗИНІ ТА МЕТОДИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ
Анастасія Поліщук (Вінниця, Україна) | Скачать статью