Реформування української освітньої парадигми, зокрема початкової ланки, характеризується докорінною модернізацією освітнього процесу у напрямі гуманізації. Як зазначено у Державному стандарті початкової освіти [1], початкова школа, зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, має забезпечувати усебічний розвиток особистості учня/учениці, відповідно до потреб її/його віку та психофізіологічних особливостей; формування компетентностей та соціальних, життєвих навичок. Також, слід зауважити, що ключовими принципами організації освітнього процесу початкової школи нової генерації визначено: презумпцію талановитості дитини; цінність дитинства, радість пізнання, розвиток особистості, здоровий спосіб життя та безпеку учнів, реалізувати які можна шляхом натхнення учнів на діяльнісне навчання через гру та інші інноваційні активні та інтерактивні технології.
РЕАЛІЗАЦІЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Олена Борзик, Вікторія Сербін (Харків, Україна) | Скачать статью