ФОРМУВАННЯ ДОБІРОК ЗАДАЧ-ПЕРЛИНОК У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СТЕРЕОМЕТРІЇ

  Ірина Вишневська (Кам’янець-Подільський, Україна) |    Скачать статью

Одна із специфічних особливостей навчання математики полягає в тому, що в процесі методично грамотної організації розв'язування вдало відібраних задач можуть бути створені належні умови для осмислення та сприйняття актуальних для студентів знань. З метою формування методичної компетентності студентів розв‘язувати стереометричні задачі на знаходження геометричних величин, ми розглядаємо методику розв‘язування задач з різними ситуаціями для різних видів призм та пірамід: трикутних (в основі – правильний трикутник, рівнобедрений трикутник або довільний трикутник), чотирикутних (в основі – квадрат, прямокутник, ромб, паралелограм або довільний чотирикутник). Як виявилось, у студентів формується певний стереотип мислення.