ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

  Вікторія Горбачевська (Переяслав, Україна) |    Скачать статью

Упродовж останніх років в Україні відбулися значні зміни та реформи на шляху до створення умов для збереження та формування здоров’я людини, в тому числі й дитини, через освіту. Аналіз змісту Законів України «Про загальну середню освіту» (2020), «Про освіту» (2017), Стандарту початкової освіти(2018), Державного стандарту базової середньої освіти(2020), Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» (2016), Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти(2020) визначає необхідність вирішення пріоритетних завдань сучасної освіти, які спрямовані на здоровий, соціально-безпечний, інтелектуальний розвиток кожної дитини, як особистості. До основних принципів концепції «Нова українська школа» входять також: здоров’я - формування здорового способу життя і створення умов для фізичного й психоемоційного розвитку, що надзвичайно важливо для дітей молодшого шкільного віку; безпека - перетворення школи на безпечне місце, де немає насильства і цькування.