Основними вимогами до використання мультимедійних технологій (презентацій, відеофрагментів, навчальних ігор тощо) у процесі вивчення природничої ОГ є наявність важливого дослідницького питання (наприклад, виявлення, відкриття та групування об’єктів для спостереження), самостійна діяльність учнів (індивідуальна, парна, групова) та презентація результатів дослідження (доповіді, конкурси, вікторини тощо). Презентації роблять уроки більш наочними, підвищують інтерес до предмета, розвивають розумову активність молодших школярів, навчають грамотній науковій лексиці, розширюють кругозір і залучають до активної дослідницької діяльності. Презентація дозволяє вчителю унікально структурувати навчальний матеріал, виходячи з особливостей конкретного класу, теми та предмета, і побудувати урок таким чином, щоб досягти максимальної освітньої ефективності. Мультимедійна презентація - це поєднання комп’ютерної анімації, графіки, відео, музики та звуку в одному середовищі. Як правило, мультимедійні презентації мають структуру, що дозволяє легко сприймати сюжети, сценарії та інформацію.
ХАРАКТЕРИСТИКА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Леся Колток, Олена Гриців (Дрогобич, Україна) | Скачать статью