ХХІ століття - це вік високих комп’ютерних технологій та е-культури, коли інформація стає стратегічним ресурсом для розвитку суспільства, а знання - предметом відносним та ненадійним, оскільки швидко старіють і потребують постійного оновлення в інформаційному суспільстві. Звичайно, сучасна освіта є безперервним процесом, і роль вчителя в цьому процесі полягає в тому, щоб стати координатором інформаційного потоку. Звичайно, завдяки цій всебічній комп’ютеризації відкриваються нові, але невизнані варіанти навчання. Вони стосуються унікальних перспектив сучасної електроніки та телекомунікацій.
Леся Колток, Дарина Працьовита (Дрогобич, Україна)
Леся Колток, Дарина Працьовита (Дрогобич, Україна) | Скачать статью