У процесі реформування та модернізації початкової освіти, запровадження в ній компетентнісного підходу відбувається методологічна перебудова освітнього процесу на принципах гуманізації та демократизації, його спрямування на широке використання індивідуального, особистісно орієнтованого, розвивального, компетентнісного підходів, формування в учнів загальних та базових предметних компетентностей [1, с. 35]. Для досягнення цієї мети вчителю необхідно вміти добирати та бути готовим застосувати різноманітні методи та засоби навчання у освітньому процесі. Через це набуває особливої актуальності питання активізації навчально-пізнавальної діяльності школярів, шляхом провадження інтерактивних технологій.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Оксана Мойко, Галина Гарасим’як (Дрогобич, Україна) | Скачать статью