ДО ДІАГНОСТУВАЛЬНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ СТУПЕНЯ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ

  Людмила Яренчук (Ізмаїл, Україна) |    Скачать статью

Постановка проблеми. Намагаючись поглибити наукове уявлення щодо процесу формування творчого потенціалу майбутніх учителів технологій, ми звернулися до обґрунтування його діагностувального інструментарію. Аналіз останніх досліджень. Проблеми підготовки педагогічних кадрів, формування їхнього творчого потенціалу, розвитку творчих якостей висвітлюються у чисельних дослідженнях (І.Бех, Н.Вишнякова, В.Загвязинський, І.Зязюн, В.Кан-Калик, О.Клепіков, П.Кравчук, Н.Кузьміна, О.Кульчицька, І.Кучерявий, О.Лук, А.Маслоу, О.Матюшкін, Я.Пономарьов, Н.Посталюк, М.Поташник, С.Сисоєва, Т.Сущенко, О.Чаплигін, Я.Пономарьов, В.Овчинников та ін.).