РОЗВИТОК МІГРАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ І ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ США

  Нгуен Мань Кионг (Київ, Україна)  |    Завантажити статтю

На сучасному етапі розвитку суспільства соціально-культурна ситуація характеризується інноваційними змінами у сфері освіти. Особливої актуальності набуває проблема виникнення і розвитку полікультурного освітнього простору в поліетнічному американському суспільстві. Проблеми виховання і освіти, зумовлені культурними та етнічними відмінностями є одніми з центральних для світової педагогіки. Йдеться про здійснення єдиної демократичної педагогічної стратегії в багатонаціональному соціальному середовищі. Усі великі країни світу відносяться до багатонаціональних спільнот. Це породжує необхідність полікультурного виховання як важливого соціального принципу та пріоритету в освітній політиці [1, с. 195]. У новому тисячолітті суспільство зіткнулося з проблемою інтенсифікації соціальної, культурної та економічної структури, що в сукупності і складає процес глобалізації. Розглядаючи проблему глобалізації у сфері культури, можна стверджувати що у даному випадку глобалізація визначає культуру і соціальну поведінку. Вона руйнує чіткий взаємозв'язок між мовою, культурою і нацією.