За останні десять років прослідковується багато публікацій, присвячених вивченню особливостей функціонування мови у мережі Інтернет, способів формування мережевої ідентичності та презентації віртуальної особистості. Шеріл Текл писала в праці по вивченню віртуальної ідентичності «Вы можете стать всем, кем Вы хотите. Вы можете, если хотите, полностью «переобозначить» себя. Вы можете стать лицом противоположного пола. Вы можете быть менее разговорчивым. Вы можете быть просто тем, кем Вы хотите быть. И Вам не нужно переживать по поводу того, как Вас воспримут другие. Очень легко повлиять на это восприятие, т. к. все их представления о Вас основаны на том, что Вы им показываете. Они не видят Ваше тело и не делают по нему никаких предположений. Они не слышат Ваш акцент и тоже не делают по нему никаких выводов. Всё, что они видят, это Ваши слова», а також Бренда Дане додає, що текст в Інтернеті виеонує роль «маски», яка одягається на віртуальне «Я» [4]. На основі наведених цитат провідних західних вчених, можна зробити висновок, що значення текстового компоненту в Інтернет-мережі стає першочерговим і, відповідно, лінгвістика тексту знаходиться на першому місці у вивченні комунікативного простору в мережі.
КОМУНІКАЦІЯ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. ІНТЕРНЕТ ЛІНГВІСТИКА – ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Дар’я Тимчук (Острог, Україна) | Завантажити статтю