ВПЛИВ БУЛІНГА НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ

  Олексій Ільїн (Ізмаїл, Україна) |    Завантажити статтю

Дослідження булінгу в Україні активізувалося після розпаду СРСР. Більше того, з поширенням нових технологій, таких як мобільний Інтернет, проблемі булінга почали приділяти все більше уваги. В останні роки з’явилася значна кількість програм, спрямованих на протидію булінгу в школі, більше того, відповідно до розпочатої в Україні реформи «нова українська школа» передбачено створення соціально безпечного освітнього простору. Тим не менш, дотепер ця проблема залишається актуальною та поширеною в українських школах. Так, відповідно до дослідження ЮНІСЕФ, 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінга; 24% дітей стали жертвами булінга; 48% дітей нікому не розповідали про випадки булінга; 44% школярів були спостерігачами булінга, але ігнорували його, адже їм було страшно за себе [4]. Отже, проблема переслідування та цькування у школі є актуальною та потребує наукової уваги.