Разом із розширенням можливостей комунікації, передачі, обробки та збереження інформації змінюються й вимоги до освітнього процесу. Хоча технологічний прогрес сьогодення є дуже динамічним і впливає на всі сфери нашого життя, починаючи від професійної діяльності та закінчуючи дозвіллям, методологія навчання може бути вдосконалена не лише шляхом діджіталізації (від англ. digital – цифровий, тобто діджітализація (digitalization) – процес цифрової трансформації різних сфер публічного життя, перехід до використання цифрових технологій у діяльності людей). Метою сучасної лінгвістичної освіти є «виховання мовної особистості» – людини, яка вільно володіє різноманітними виражальними засобами мови, яку вона вивчає, дбає про її розвиток і збереження, є компетентною в мовних питаннях, що стосуються як буденних справ, так і професійної діяльності.
ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Катерина Михайлова (Дніпро, Україна) | Завантажити статтю