РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ СТУДЕНТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

  Інна Учитель, Андрій Дзвінчук (Дніпро, Україна)  |    Завантажити статтю

В результаті технологізації всіх сфер життя оформилося суспільне замовлення на фахівців, здатних безперервно навчатися, діяти автономно у навчанні. Особливої уваги викладачів сьогодні потребує розвиток навичок самооргаізації, стимулювання потреби студента у самоосвіті. Для підготовки до життя у світі, що швидко змінюється, випускнику вишу потрібні універсальні компетенції. У переліку універсальних компетенцій, що постійно оновлюється, на перші місця виходить здатність індивіда постійно вчитися. В освітньо-професійній програмі бакалаврів напряму «Металургія» «здатність студента працювати автономно» визначено як одну з загальних компетенцій майбутнього фахівця. Отже, в процесі підготовки необхідно забезпечити умови для розвитку навчальної автономії студентів як загальної компетенції.