В останні роки освітній процес зазнав дуже важливих змін. Останнє з них було – введення інклюзивної освіти в заклади загальної середньої освіти. Роль фахівців, які б надавали індивідуальну допомогу та підтримку учневі із ООП, дуже зросла. На перший план під час підготовки та перепідготовки фахівців за обраними педагогічними спеціальностями вийшли нові та сучасні професії. Одна з них – це тьютор або асистент учителя в класі з інклюзивним навчанням [1, с. 123]. Міжнародна практика більше послуговується поняттям «тьютор». Розглянемо з цієї точки зору. За останніми даними, поняття тьютор трактується як фахівець, який супроводжує учня або студента у процесі індивідуального навчання. Однак місія тьютора набагато вища та масштабніша, аніж проста допомога у навчанні [4, с. 25].
ТЬЮТОРСТВО ЯК ОСОБЛИВИЙ ВИД ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ
Богдана Василенко (Дніпро, Україна) | Завантажити статтю