В умовах реформування початкової ланки освіти постає необхідність так організовувати вивчення математики, щоб воно було корисним і водночас захоплюючим та цікавим. А це можливо шляхом подолання надмірної абстракції, через розкриття ролі математики в пізнанні навколишнього світу, через інтеграцію з іншими шкільними предметами та формування у такий спосіб цілісного, гармонійного світосприйняття дитини. Наявність знань ще не передбачає те, що вони є тим запасом, який дозволить учням застосовувати їх у різноманітних реальних ситуаціях. Така здібність не може з’явитись стихійно. Подібний рівень математичної підготовки досягається в процесі навчання, яке зорієнтоване на широке розкриття зв’язків математики з навколишнім середовищем.
Прикладна спрямованість математичної освітньої галузі в початковій школі
Єлизавета Уца (Кропивницький, Україна) | Завантажити статтю