УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

  Яна Макогонюк (Хмельницький, Україна) |    Завантажити статтю

Проблема створення інклюзивного освітнього середовища є однією з актуальних у сучасній педагогіці та психології інклюзивної освіти. До вивчення проблем, пов'язаних із формуванням педагогічних та психологічних умов створення ефективної інклюзивної освітньої середовища, звертається дедалі більше дослідників. Законодавчо оформляється нормативно-правова база, необхідна для успішного функціонування інклюзивної освіти. Однак у освітніх організаціях виникають психолого-педагогічні проблеми, пов'язані зі створенням умов комфортного перебування та навчання людей з обмеженими можливостями здоров'я.