31 Грудень, 2018

XI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • ВИЗУАЛИЗАЦИЯ НЕГІЗІНДЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

      Коркем Байшова, Жанаргуль Бейсембаева (Астана, Қазақстан) |    Завантажити статтю |  Link

    Тіл – халықтың ең басты қазынасы. Тіл білу – байлық. Ел халқы сауатты болса, бұл әлемдік деңгейде бізге жоғары дәреже, үлкен абырой алып келері сөзсіз. Егеменді еліміздің өсіп келе жатқан ұрпағын ойлы да іскер, жігерлі де батыл, өзіне-өзі сенімді, интеллектуалдық деңгейі биік, дүниетанымы дұрыс қалыптасқан азамат етіп тәрбиелеуде білім ордасының алатын орны айрықша.

  • Письмо може бути захоплюючою, цікавою та надихаючою діяльністю для молодших школярів. Діти - це активні учні та мислителі, навчаються через соціальну взаємодію і набагатоефективніше за дорослих навчаються за допомогою методупоступового нарощуваннязнань (scaffolding). Спільні та добре сплановані завдання з писемного мовлення сприяють створенню відповідних умов для того, щоб всі ці характеристики були повністю використані у класі з молодшими школярами.

  • У сучасній мовознавчій науці національно-культурні елементи семантики прийнято виявляти на трьох рівнях плану змісту фразем. Їхньому вивченню присвятили свої різноаспектні наукові розвідки О. Остапович [9], В. Мокієнко [6; 7], Д. Мальцева [5], Ю. Сологуб [10], Г. Онкович [8] та ін.