31 Липень, 2021
В начале третьего тысячелетия математическая статистика становится основой описания научной картины мира. Современная физика, химия, биология, педагогика, психология, социология, весь комплекс социально-экономических наук развиваются на вероятностно-статистической базе. Педагогика не является исключением.
Информатика - бұл ақпаратты сақтау, түрлендіру және ақпарат беру процестерімен байланысты адам қызметінің саласы. Менің информатиканы оқу үдерісіндегі міндетім - оқушыларға компьютерді қалай қолдануды үйрету ғана емес, оның мүмкіндіктерін іске асыру, оның біздің өміріміздегі рөлін анықтау, әлемді танып білуде бізге қандай көмек бере алатындығын түсіну.
Приватна вища освіта – важлива складова забезпечення кваліфікованими кадрами економіки країни. Актуальність даного дослідження зумовлена необхідністю визначити організаційно педагогічні умови управління приватним ВНЗ в Україні. Найбільш широко це питання розглядали такі науковці як А.Амбросов, В.Астахов, В.Астахова, Є.Астахова, К.Астахова, Д.Стетар, Н.Шаронова та ін.
Проблема індивідуалізації професійної діяльності педагогів закладів освіти не нова, проте з сучасним реформуванням системи освіти України, розрахованого на роки, пріоритетним завданням держави стає сприяння професійному та особистому зростанню педагога, а також підвищення його соціального статусу. Щоб навчати по-новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати. Цю свободу дав новий закон України «Про освіту».
Актуальність та постановка проблеми. Сьогодення вимагає від освіти нагальних зрушень на всіх її рівнях, переформатування освітньої парадигми на особистісно-орієнтований підхід, який базується на розвитку внутрішнього потенціалу особистості, її самостійності, інтелекту, критичного мислення, креативності тощо. Актуалізується негайне вирішення поставлених завдань шляхом апробування інноваційних методів і засобів навчання, створення нових і вдосконалення традиційних технологій навчання, які б формували в здобувачів освіти здатність до саморозвитку, вміння планувати власну діяльність, виконання завдань, пошуку та опрацювання інформації, здатність розробляти та реалізовувати інтелектуальні спільні проекти.
У сучасному світі зустрічається все більше дітей з різними особливостями у розвитку. Невід'ємною частиною соціалізації та інтеграції в суспільство дітей з ООП є формування інклюзивної культури в закладі дошкільної освіти у всіх учасників освітнього процесу, в тому числі і у самих дошкільнят.
У нових освітніх і соціокультурних умовах особливу актуальність набуває розробка питань полікультурної освіти та виховання, використання позитивного світового досвіду накопиченого в цій галузі. Реформування освіти в Україні передбачає впровадження нових підходів у підготовці майбутніх фахівців, втілення нових стратегій. В умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів, які прискорюють міжнародну міграцію, країни світу стають полікультурними, поліетнічними й полілінгвальними суспільствами.