У дошкільній педагогіці почалися дослідження з відбору та систематизації природознавчих знань, що відображають провідні закономірності живої і неживої природи. У дослідженнях, присвячених живій природі, в якості ведучої була обрана закономірність, якій підпорядковується життя будь-якого організму, а саме залежність існування рослин і тварин від зовнішнього середовища. Ці роботи поклали початок екологічного підходу в ознайомленні дітей з природою. Впродовж останнього десятиріччя ХХ століття можна назвати часом розвитку двох значущих з точки зору екології процесів: поглиблення екологічних проблем планети до кризового стану і їх осмислення людством. В нашій країні формувалася загальна концепція безперервної екологічної освіти, початковою ланкою якої є сфера дошкільного виховання.
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Анастасія Кілівник (Ізмаїл, Україна) | Download article