ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ДІЛОВИХ, ПРОФЕСІЙНИХ ТА ОСОБИСТИХ ЯКОСТЕЙ КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  Нінель МІНЧАК, Володимир БЕРЕЖАНСЬКИЙ (Дрогобич, Україна) |    Download article

Відповідно до нових соціальних завдань, що стоять сьогодні перед закладами освіти, зростають вимоги до змісту та характеру управлінської діяльності керівників, якості та ефективності освітнього процесу. Вирішення цих завдань вимагає лідера нової формації, з новим типом мислення, новим набором морально-етичних норм. У зв'язку з цим удосконалення системи управління навчальним закладом нерозривно пов'язане з оволодінням усіма керівниками демократичним стилем керівництва, який ґрунтується на ретельному вивченні ситуації, виявленні того, які форми та методи управління є найбільш ефективними. Коротко зупинимось на найважливіших, основних вимогах та якостях, які необхідні керівнику будь-якого рангу та навчального закладу зокрема.