31 March, 2020
The ability to perform professional foreign language communication is one of the important qualities of a modern specialist. Foreign language learning is a leading field in non-linguistic, including law universities. This approach allows students to master the skills of foreign language professional communication, to orient them to active interaction between the participants of communication, ensuring mutual exchange of relevant professional information, and ultimately to educate an educated specialist capable of professional activity at the modern level.
Проблема та її актуальність. Зростаючі потреби в спілкуванні та співпраці між країнами та людьми з різними мовами та культурними традиціями вимагають суттєвих змін у підході до викладання, оновлення змісту та цілей навчання англійської мови. Сучасне суспільство цікавлять люди, які зможуть здійснювати іншомовне спілкування. Відповідно, в Україні розроблені нові програми з навчання іноземних мов, які спрямовані на досягнення основної цілі навчання іноземних мов – формування іншомовної комунікативної компетентності. У зв’язку з цим виникає необхідність розвитку результативних технологій, що забезпечують високу якість підготовки учнів. Мовний портфель є однією з найбільш результативних технологій для розвитку іншомовної комунікативної компетентності.
Өз заманының талантты ақыны, есімі әдебиет пен жыр сүйер қауымға мәшһүр, өлеңдерінде көркемдеу құралдарын тиімді қолдануымен оқырман қауымға танымал. Ол шетел елдері үшін де ең атақты адам. Оның еңбектерін шеделдіктер де өте жоғары бағалайды. «Қадыр Мырзалиевтей қадау талантқа ғана айтылар бағаның салмағын ешбір сөзбен жеткізе алмайсың. Бала көкірегіне ұялаған бал сөздердің қорғасыннан құйған сақадай дөп түсіп жатқан салмақтысы, оңай айтылып, қиынды ұқтырар ойнақысы, тал бойында бір міні жоқ көркемі мен жинақысы, Қадыр қаламынан шыққан болып шығары даусыз.
Терминологическая система языка и общая лексическая система языка развиваются в непрерывном контакте между собой. Они обогащают и дополняют друг друга. Для более глубокого познания природы термина, как и в терминологическом поле, нельзя не придавать исключительного значения его употреблению в среде и вне его, не следует рассматривать с точки зрения межплановой связи и превращение слова в термин. Поэтому в этом разделе область термина, способная полностью сохранить характерные свойства, - проблема терминологического поля и изменения, происходящие при переходе названия научно-технического специального понятия из данного региона в обобщенное поле.
Світ живе в епоху великих змін. І на висоті сьогодні виявляються ті, хто вміють змінюватися – причому досить швидко і в правильному напрямку. Тому на сучасному етапі актуальні інновації у всіх галузях людського життя. Інноваційна діяльність – одна з основних понять сучасної педагогіки, яка вивчає процеси розвитку школи, пов'язана зі створенням нової практики освіти (І. Колеснікова, А. Саранов, В. Сластенін, М. Петренко, Н. Юсуфбекова та ін.). Вивчаючи інноваційні процеси в освіті, вчені приходять до висновку про їх багатоаспектність.
Одним из перспективных направлений современных синтаксических исследований является осмысление синтаксического механизма языка, функционально-семантический анализ строя русского синтаксиса. В этой связи важным представляется выявить и описать способы формирования смысла высказывания, зависимость правил построения синтаксических конструкций от лексико-семантических характеристик их компонентов. В таком исследовании «находит реализацию идея взаимодействия лексики и грамматики, связанная с именем В. В. Виноградова и других наиболее глубоких и дальновидных лингвистов. Эта идея стала особенно актуальной в наше время, когда синтаксисты обратились к семантике».
In the process of characterizing of the language-teaching foundations of foreign languages teaching, the selection and application of the most effective foreign languages teaching strategies play an important role. A teaching strategy is the method that teachers use to convey information to their students [2]. Nowadays there are a great many of foreign languages teaching strategies, such as visualization, cooperative learning, inquiry-based instruction, differentiation, using modern technologies in the classroom, behavior management, etc.