Постановки проблеми. Одним із наймогутніших засобів залучання дітей до музики є спів: сольний, ансамблевий, хоровий. Досить значущим в теперішній час є виховний вплив співу на особистість на її характер, поведінку, світогляд. А пояснюється це тим, що спів є одним із найбільш активних видів музично – виконавської діяльності, що позитивно впливає на естетичне виховання учнів молодшого шкільного віку. Слід зазначити, що в сьогоденні серед проблем музичного виховання учнів молодшого шкільного віку можна окреслити проблему виховання в них співацького голосу через залучення до співацької діяльності на уроках музичного мистецтва. Загальновідомо, що кожна дитина має свій власний потенціал, тому важливими завданнями педагога – музиканта є: задіяти її можливості, співацькі зокрема; відкрити власні життєві сили; наповнити дитину відчуттям власної спроможності. Проте вивчення сучасної масової практики роботи загальноосвітніх шкіл засвідчує, що вихованню співацького голосу учнів молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва приділяється недостатньо уваги.
ВИХОВАННЯ СПІВАЦЬКОГО ГОЛОСУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ
Надія Стефіна (Суми, Україна) | Скачать статью