Людська освіта - це функція, яка повинна виконуватися самою природою людини і спільноти, присутніх у її житті. Навчальний процес із конкретними правилами в дії через реформи еволюційного руху змінює поведінку особи та суспільства, формуючи таким чином ієрархію цінностей у відповідності з існуючими вимогами та потребами часу. Поступово як людина, так і суспільство стають залежними один від одного в процесі змін, корелюють навчальні середовища та навчання, створюючи таким чином загальну систему діяльності. У результаті діяльності системи, визначеної ансамблем освітніх та соціальних явищ, встановлюються конкретні закони галузі, включаючи освіту, підготовку, освіту. Все, у свою чергу, є частиною педагогічної діяльності з діяльністю формування особистості. Під час підготовки та навчання людей в соціальному середовищі існують різні фактори, які роблять значний внесок у навчальний процес та всі освітні явища.
Навчально-виховний процес – важлива умова соціалізації
Ася Сучану (Ізмаїл, Україна) | Скачать статью