30 апреля, 2023
Язык произведений писателя является благодатной почвой для исследования различных языковых явлений. Одним из таких явлений является процесс заимствования лексических единиц, который является следствием межкультурной коммуникации различных народов.
Стаття присвячена лінгводидактичним особливостям розвитку словникового запасу студентів у процесі аудіювання іноземною мовою. В статті розглядаються етапи засвоєння лексичних одиниць з урахуванням даного рецептивного виду мовної діяльності. Особлива увага приділяється подоланню лексичних труднощів, з якими студенти можуть зіткнутися під час сприйняття мови на слух, а також критеріям відбору матеріалів для аудіювання.
Метою дослідження є вивчення поняття фразеологізм та визначення стилістичних функцій фразеологічних одиниць англійської мови в публіцистичних та художніх текстах та аналіз фразеологізму для формування лексичних компетентностей студентів.
The relevance of the study of the problem. At the current stage of society's development, solving the problem is of essential importance mastering a foreign language. And if recently, knowledge of a foreign language was only an indicator of the general cultural level, it is one of the most necessary factor nowadays in formation of a high-quality specialist. Active language possession of a specialist as a professional with good written and oral communication is a requirement of modernity, and therefore an integral part of professional training of students.