30 апреля, 2025

ХІХ Международная научно-практическая интернет-конференция

  • Щодня сучасний світ все більше і більше відчуває наслідки глобальних екологічних проблем: забруднення довкілля й накопичення відходів, зміна клімату й зменшення біорізноманіття, виснаження природних ресурсів та дефіцит прісної води, деградація ґрунтів й кислотні опади тощо. Людство відчуває та чи усвідомлює, чи підходить виважено й з усією відповідальністю до їх вирішення? З того, що ми бачимо – швидше ні. Що ж заважає? Перш за все – це брак екологічної освіти та відсутність мотивації, інколи – відсутність потрібної інфраструктури, інколи звичка, адже все життя жили так, то для чого щось змінювати, інколи – скептицизм та недовіра до владних структур, екологічних програм… Тобто причин багато і деякі з них можна і потрібно вирішити. Саме природничо-математичні дисципліни є найкращим інструментом для успішного формування екологічного світогляду, оскільки оперують найбільшою кількість методів, є основою для глибокого розуміння та аналізу даних, дають можливість поєднувати теоретичні знання з практичними підходами, проводити кількісні оцінки екологічних змін, інтегрують і взаємодоповнюють одна одну,дозволяють створювати комплексне бачення екологічних процесів.