5–6 ноября, 2016
Віднедавна інтернет у більшості країн світу, зокрема і в Україні, використовують не лише як одну з комп’ютерних технологій, але й як повноцінний інструмент політичної пропаганди та засіб політичного впливу. На думку дослідника О. Водолагіна, інтернет-технології – це більш простий спосіб вплинути на розум електорату, ніж інші різновиди ЗМІ [1]. Нині дослідники визначають інтернет як простір нової демократії, нового громадянського суспільства та як простір політичних комунікацій. Активно впроваджуючись у сферу політики, нові інформаційно-комунікаційні технології не тільки якісно змінили старі уявлення, установки, стереотипи, але й зруйнували форми поведінки, моделі взаємовідносин між політиками та електоратом. Політичний діяч, який активно користується інтернетом, зокрема соціальними мережами, тепер перебуває на «відстані одного кліку» від онлайн-користувача. Це дає йому можливість бути ближчим до народу, зруйнувати стереотип про себе як про «безлику частину бюрократичного апарату», донести свої думки й позиції до потенційних виборців та отримати миттєву зворотну реакцію інших користувачів.