30 апреля, 2020
Значуще місце серед гуманітарних наук, зокрема, у філософії й психології, відводиться проблемі саморегуляції особистості. Філософський аспект саморегуляції пов'язаний з питаннями людської свободи, психологічний – співвідноситься з активністю особистості.
На сучасному етапі євроінтеграції України активізується процес впровадження європейських цінностей у всі сфери життєдіяльності людей. Задається тон спрямованості соціальних інститутів на формування особистості як активного, конкурентоздатного громадянина, що успішно здійснює саморегуляцію своєї життєдіяльності в різних соціально - економічних умовах. Тому викликом часу стає розробка ефективних інноваційних технологій, конструювання власного соціального простору, побудова стратегій самоздійснення засобами суб’єктного управління та проектування кожною особистістю свого життєвого шляху.
Реклама як метод впливу на людей з метою зміни їхньої поведінки з самого початку передбачає психологічний вплив. Більш того, сучасна реклама тому й дієва, що ґрунтується на ключових аспектах психології. Реклама з одного боку, доводить до споживача відомості, необхідні для купівлі та використання товарів. З іншого боку, поєднуючи свою інформативність з переконливістю і навіюванням, робить на людину емоційно-психічний вплив. Мета досягається тим успішніше, чим повніше враховує автор реклами психологічні особливості своїх адресатів.