У науковій літературі, яка стосується проблем розвитку, навчання та соціалізації дітей з аутистичними порушеннями, в основному акцент зроблений на психолого- педагогічному аспекті проблеми (К. Островська, В. Синьов, Д. Шульженко Т. Скрипник, Х. Качмарик, В. Тарасун, Г. Хворова та ін.). Увагу дослідників привертає також проблема мовленнєвого розвитку дітей з аутистичними порушеннями (Н. Базима, В. Вітюк, Л. Тарасюк, С. Конопляста, В. Косинкіна та ін.), однак питання формування соціальної компетентності дітей із РАС на уроках англійської мови майже не висвітлене, чим і зумовлена нагальність дослідження.
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Юлія Одинцова (Луцьк, Україна) | Завантажити статтю