31 Жовтень, 2023

ІХ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • Жінка іноді опиняється у життєвій кризі чи у пригніченому емоційно-психологічному стані. Приводи різні. Найчастіше - це наслідки взаємостосун­ків з іншими людьми. Накопичуються невирішені проблеми, почуття образи, пригніченості, роздратованості, незадоволен­ня... Величезну роль у цьому процесі відіграє те, як самі жінки оцінюють себе, свою життєву ситуацію. Якщо детальніше при­дивитись до думок та висловлювань людей про себе, то стає очевидною одна з причин пригніченого стану. Ці вирази вголос думок про себе викликають і відповідне само­почуття у жінок: «Те, що зі мною завжди відбувається, просто жахливо», «Я не можу нічого змінити в своєму положенні...», «Я абсолютно не здатна ні на що вплинути», «Я жахлива людина, така нікчема», «В мене завжди все, не як у людей» - коли думаємо таким чином, ситуація здається нам ще склад­нішою.

  • Робота педагогічного працівника в закладі освіти відрізняється великим обсягом зусиль, необхідних для опрацювання різних за складністю та емоційною напругою ситуацій, які виникають під час освітнього процесу. Педагогам необхідно постійно приділяти увагу потребам учнів, інколи досягаючи меж своїх емоційних можливостей і професійної компетентності.

  • Активне впровадження психології в різні сфери життєдіяльності людини, зростання попиту на послуги професійного психолога та збільшення значущості цієї професії сприяють підвищенню уваги дослідників до процесу професійного становлення психологів на етапі фахової підготовки.

  • Прагнення людини до безперервної освіти – найцінніший інтелектуальний ресурс сучасного суспільства. Проектування освітнього середовища відбувається протягом усього життя людини, і тут тут належить особлива місія. Спираючись на досягнення всіх суміжних наук, пов'язаних із формуванням та розвитком особистості, педагогіка покликана допомогти створити «новий освітній простір, де реалізуються потреби суб'єктів безперервної освіти в самореалізації. Найважливішим показником професійної компетентності вчителя є його здатність до саморозвитку.

  • НЕЙРОПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ В НУШ

      Світлана Чегурко (Ізмаїл, Україна) |    Завантажити статтю |  Link

    Сучасний світ стрімко розвивається, досягнення нейронаук (нейрофізіології, нейробіології, нейропсихології, нейрохірургії та ін.) зробили величезний вплив на повсякденне життя людей. У 2013 році в США був затверджений президентський проект найважливішого наукового дослідження під назвою «Карта мозку». Це сталося після 10-річної спроби американських нобелівських лауреатів, які з’ясувати, який напрямок сучасної науки є найважливішим для соціально-економічного розвитку країни. Вони дійшли до висновку, що найбільше значення має використання та застосування нейронаукових даних у реальному житті. Дехто каже, що ці дослідження зараз важливіші, ніж програми дослідження космосу минулого століття.