29 Лютий, 2024
Характерною рисою сучасної лінгвістики є максимальна увага до значеннєвого аспекту мови, причому на перший план активно виступає функціональний аналіз мовних засобів, які забезпечують умови для успішної комунікації, відображаючи позамовну дійсність у людській свідомості. Це передбачає встановлення ступеня ізоморфізму між структуруванням процесу мислення і способами його вербалізації, а також виявлення здатності мовних засобів адекватно виражати багатогранні відношення в об’єктивній дійсності.
Традиційно суб'єкти поділяються на означено-особові, неозначено-особові та узагальнено-особові, а речення, що їх містять, — відповідно на означено-особові, неозначено-особові та узагальнено-особові. Неозначено-особові та узагальнено-особові суб'єкти можна назвати невизначеними. Суб'єкти, виражені особовими займенниками, відіграють вирішальну роль у формуванні означених, неозначено-особових і узагальнено-особових конструкцій, які можна розглядати на противагу експліцитним / імпліцитним способам їх вираження.
Аннотация: Ушбу мақолада немис тилидан ўзбек тилига бевосита таржима қилинган ҳажвий асар мисолида, таржиманинг қийинчиликлари, муваффақиятлари ва натижалари тўғрисида сўз юритилади. Мақолада таржимада эквивалент танлаш ҳамда миллий колорит масаласига ҳам алохида тўхталиб ўтилган.
Освіта завжди відігравала важливу роль у розвитку суспільства, тому впровадження ефективних методів та засобів викладання іноземних мов, згідно з вимогами сучасного освітнього простору, в закладах вищої освіти (далі – ЗВО) нашої країни лишається найактуальнішою. Стрімкий розвиток освітньої системи зумовив активну увагу науковців до вивчення впливу новітніх цифрових технологій та мережі Інтернету на ефективність розвитку іншомовної комунікативної компетенції (далі –ІКК) в ЗВО.