Нова філософія освіти потребує якісно вищої професійної підготовки вчителя, спроможного вирішувати завдання розвитку особистості учня. На часі постає потреба дослідження філософських засад розвитку готовності вчителя до інноваційної педагогічної діяльності в закладі неперервної освіти. Учитель у закладі неперервної освіти отримує глибоке переконання, що інноваційна педагогічна діяльність має стати суттєвим діяльним елементом розвитку вітчизняної освіти, реалізації сучасних завдань у освітньому процесі. У закладі неперервної освіти вчителями розглядаються й засвоюються десятки понять, розуміння яких є основою готовності вчителя до інноваційної педагогічної діяльності [2; 5; 9].
ФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ІННОВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ
Світлана Цюцюпа (Київ, Україна) | Download article