ФІЛОСОФСЬКІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ІННОВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ

  Світлана Цюцюпа (Київ, Україна) |    Скачать статью

Нова філософія освіти потребує якісно вищої професійної підготовки вчителя, спроможного вирішувати завдання розвитку особистості учня. На часі постає потреба дослідження філософських засад розвитку готовності вчителя до інноваційної педагогічної діяльності в закладі неперервної освіти. Учитель у закладі неперервної освіти отримує глибоке переконання, що інноваційна педагогічна діяльність має стати суттєвим діяльним елементом розвитку вітчизняної освіти, реалізації сучасних завдань у освітньому процесі. У закладі неперервної освіти вчителями розглядаються й засвоюються десятки понять, розуміння яких є основою готовності вчителя до інноваційної педагогічної діяльності [2; 5; 9].