30 April, 2025
Бугунги кунда миллий жамиятларнинг барчаси глобализм таъсирини ҳис қилмоқда. Глобализм ҳар бир жамиятнинг барча соҳаларида яққол намоён бўлмоқда. Натижада “замонавий дунё шиддат билан ўзгармоқда, унда ҳаёт кечириш янада мураккаб бўлиб, хилма-хиллик касб этмоқда. Шунинг учун шахсдан дастурланган, қолипли ҳаракатларни бажара олишгина эмас, балки доимий равишда ўзгариб турадиган янги шароитларда тез ҳаракатланиш, уларга мослашиш, катта ва кичик муаммоларни ҳал қилишга ижодий ёндашишга тайёр бўлиш талаб этилади” [8, – с. 76].Таълим жараёнида талабаларни ижодий ва креатив ўқув топшириқлари билан ишлашга жалб қилиш уларда шиддат билан ўзгараётган шароитларга тезкор мослашиш, ўзини ижодий, креатив имкониятини намоён қилиш каби компетенцияларни ривожлантириш учун қулай шароитни яратади.
Анотація значення толерантності для гармонійного функціонування сучасного суспільства. Аналіз основних проблем повязаних з відсутністю толерантності, пропонування шляхів формування толерантних цінностей серед різних соціальних груп. Акцент на ролі освіти у вихованні толерантності у молодого покоління.
Сучасний світ невпинно розвивається, і освіта стоїть на передовій інноваційних змін. Використання та впровадження інформаційних технологій, зокрема штучного інтелекту, є нагальним та актуальним питанням, враховуючи умови сьогодення. Ця інтеграція може значно підвищити якість навчання через адаптацію навчального процесу під індивідуальні потреби кожного учня. Використання штучного інтелекту (ШІ) в освіті має важливий науковий і практичний контекст і включає такі аспекти.
Постановка проблеми. Проведене дослідження показало, що при традиційній технології навчання викладач залишається основним джерелом інформації, персоналізація професійної підготовки майбутнього вчителя не здійснюється, студент виступає об'єктом навчально-виховного процесу. Вирішення цього питання потребує вдосконалення розвивального навчання у процесі підготовки майбутнього вчителя початкових класів.