29–30 April, 2014
Maqolada to’plamiy korrelyatsiya nazariyasini qo’llab uchta tasodifiy miqdorlarning korrelyatsion bog’lanish tenglamasida qatnashgan miqdorlar orasidagi bog’liqlikni statistik kriteriya tanlash va chiqarilgan xulosani statistik gipotezani tekshirish yordamida o’rinligini tasdiqlash masalasi o’rganiladi.
Пошук нових форм і прийомів вивчення математики в наш час – явище не тільки закономірне, але й необхідне. І це зрозуміло: у школі, до якої ми йдемо, кожен не тільки може, а й повинен працювати так, щоб використовувати всі можливості особистості. Уміння організувати роботу на уроці, створити умови невимушеності й зацікавленості у всіх учнів дозволяє вчителеві використати додаткові можливості (наприклад, застосування ПК) для розвитку кожної дитини та ще глибшого засвоєння матеріалу. У сучасній школі комп’ютер є важливою складовою для вивчення математики. Комп’ютер як засіб навчання підвищує якість засвоєння матеріалу, розвиває мислення у дітей. Застосування його на уроках призводить до якісних змін у змісті, методах і формах навчання. Він є не лише об’єктом вивчення, а і засобом формування навичок обчислення, складання алгоритмів, розвитку творчих здібностей, а також є засобом контролю знань учнів. За допомогою комп’ютера діти можуть робити безліч корисних справ: ознайомлюватись з інформацією, вивчати різні іноземні мови, в тому числі і свою мову, малювати, створювати музику і багато іншого.
Управляемые колеса с рулевым управлением представляют собой сложную колебательную систему. Как показала практика, при движении хлопкоуборочной машины, даже по ровной дороге со скоростью, превышающей некоторое критическое значение, случайные возмущения со стороны дороги вызывают у некоторых конструкций хлопкоуборочных машин колебания управляемых колес с нарастающей амплитудой. В результате в системе могут установиться устойчивые колебания. Колебания управляемых колес, как известно, служат причиной повышенного износа шин и деталей рулевого управления, а также могут привести к потере устойчивости хлопкоуборочных машин и их управляемости. Важным фактором для оценки управляемости является реакция на быстрое изменение положения управляющего органа, т. е реакция на управляющий сигнал - поворот рулевого колеса. Такие характеристики определяются при переходных режимах, среди которых: быстрый поворот рулевого колеса из нейтрального положения на определенный угол, освобождение рулевого колеса во время стационарного кругового движения и поворот рулевого колеса по синусоидальному закону.
Сучасне суспільство ставить перед системою освіти нові завдання, пов’язані з розробленням педагогічної стратегії за умов комп’ютеризації та інформатизації всіх сфер життя суспільства. Істотні зміни в інформаційному середовищі людини призвели до зниження ефективності використання традиційних підходів до навчання. Ці зміни пов’язані з упровадженням комп’ютерної техніки в різні сфери діяльності людини, що спричинює структурні зміни цієї діяльності. Можливості застосування комп’ютера в навчальному процесі перекривають традиційну сферу переважно алгоритмічної діяльності учня, яка дотепер була базою формування математичної культури покоління, що підростає [3, с. 108]. Можливості інформаційних технологій є безмежними, виникає проблема інформаційної (комунікативної) адаптації людини в соціумі. Сучасне суспільство усвідомило, що майбутнє немислиме без інформатизації всіх сфер людської діяльності. Потік інформації, з яким щодня, щогодини стикається людина, стає все більш потужним. Стрімко зростаючий потік інформації призводить до того, що з кожним роком збільшується розрив між загальною кількістю наукових знань і тієї їх частиною, яка засвоюється в навчальному закладі.