31 January, 2021
З появою інформаційних технологій та їх застосуванням у навчальному процесі виникає потреба у розробці методики використання таких мультимедіа, як зображення (рисунки), презентації, мультфільми, відеоінтерв’ю, відеорепортаж, відеокліп і тому подібне. Сьогодні змінилася методика роботи з відеоматеріалами у зв’язку з широким використанням діджитальних платформ, додатків, набору інструментів, які дозволяють працювати з аудіовізуальними матеріалами. Відеоматеріали не є однорідними з огляду на їх дидактичне використання: навчальне відео, дидактична мета якого попередньо була сформульована, і фахове відео, мета якого носить не тільки дидактичний характер, а й чисто інформативний з певної галузі людської діяльності (йдеться про спеціалізовані портали інтернету). Мета дидактичного відео – сприяти поширенню нових знань та їх засвоєнню, бути мотиватором для студента у отриманні нових знань, завдячуючи поєднанню зображення і звуку, що сприяє активізації різних видів пам’яті (рухова, емоційна, образна, словесно-логічна, які необхідні для психічної активності в різних видах діяльності мовної особистості; довільна – недовільна залежно від мети діяльності; короткострокова, довгострокова і оперативна для збереження знань). Аудіовізуальне мовлення слугую виробленню навичок розуміння природнього потоку мовлення іноземною мовою в унаочнених комунікативних ситуаціях у поєднанні з нормами національно-культурної поведінки мовців, мова яких вивчається як іноземна.
Слово «інтерактив»походить віданглійського «interact», де «inter» — взаємний і «асt» — діяти. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації навчальної діяльності, яка має конкретну, передбачену мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Pour son œuvre, Le Neveu de Rameau, Diderot a choisi comme formed'écriture le dialogue philosophique qui ressort à la technique du dialogue antiquecelui de Socrate et de Platon. Cette forme a été répandue parmi les auteurs de lalittérature philosophique en France et surtout de la littérature des Lumières. Encaractérisant ce genre M. Roelens écrit: "Le dialogue philosophique appartient augenre épidictique; c'est une sorte de système clos, refermé sur lui-même, où,partant d'une question, l’esprit progresse de difficulté résolue en difficulté résolue,à travers les objections qu'il s'adresse, jusqu'à la conclusion, réponse à la questioninitiale. C'est la recréation de la démarche heuristique d'une pensée en quête de savérité qui doit donner au dialogue philosophique son efficacité didactique etpédagogique".
Охорона довкілֺля (екологія) є досить молодоֺю галуззֺю, яка розробֺляє заходи і способֺи регулюֺвання відносֺин між суспілֺьством і довкілֺлям з метою їх збережֺення, охоронֺи та відновֺлення. ЇЇ термінֺологія системֺно органіֺзована та зумовлֺена строгоֺю залежнֺістю від понятіֺйної системֺи галузі знань.
Не можливо не помітити, що англійська мова стоїть на першому місці серед іноземних мов і вже давно вийшла на міжнародний рівень. В наші часи всюди використовується англійська мова ‒ бізнес, подорожі, наука, навчання, інтернет, фільми, тощо. Англійська об'єднує людей та допомагає отримувати знання з великих джерел інформації. Англійська мова відкриває нам набагато більше можливостей.
Читання є важливим видом рецептивної мовної діяльності, що передбачає повне глибоке розуміння оригінального іншомовного тексту всіх літературних стилів і жанрів: художнього, прозаїчного, публіцистичного та науково - технічного. Переклад являє собою передачу вихідного тексту засобами іншої мови. Завдяки перекладу можна перевірити правильність розуміння іншомовного тексту.